3.6.10

Ceritera Hari Ini 03/06/10

sape la cilok gua punyer helmet nih!!!cilabeng..aku sumpah die xcukup duit sampai mati!helmet pon nak curik,kalau nak duit dah curik jer la moto,ni tak..dah gua terpaksa balik naik train oleh sebab malam kureng sikit penglihatan..xsampai setengah tahun pon usia helmet nih..hilang kat area times square lowyat,petang tadi hilangnya masa temankan daqli beli barang.yang peliknya,semua helmet sekeliling hilang jugak,except helmet daqli..aku punye helmet yang di lock kat seat pon dengan selambanya dikepak seat and kebas helmet aku..ape punye pencurik la macam haram perangai..

so kepada riders2 sekalian,area lowyat timesquare 2 panas..sila jangan lock or letak helmet kat moto.letak dalam box or bawak bersama anda.

p/s : nampak awek pakai helmet arai dalam lowyat,gelakkan diorang last2 sendiri tersedu tengok helmet tiada di tempatnya..

No comments: