11.8.10

Salam Ramadhan

Ditujukan kepada ayah bonda nenek abang adik2 yang berada di kampung halaman. Maaf sebab p-e xdapat balik kampung pada bulan Ramadhan ini buat kali pertamanya kerana sibuk dengan urusan pelajaran di sini.



Hehe,nada serius la pulak..:)Kepada kawan2ku yang berada dekat mahupun jauh di mata dekat di hati diucapkan juga selamat menyambut bulan Ramadhan ini,moga bulan yang penuh keberkatan ini dapat kita tingkatkan amalan untuk bekalan akhirat kelak:)

Special message to orang jauh, moga bulan Ramadhan ini dapat mengingati kembali janji2 yang telah ditaburkan sebelum dan selepas terjadinya peristiwa itu. Dan serta menguatkan diri untuk terus hidup di sana:)

Teringat balik kisah budak2 dahulu di mana masa nak bebuka dah,adelah terjilat susu manis mase buat air,dah nak dekat time bebuke pulak tuh:)
kerana ekau poseku tergadai huhu..

Banyak lagi kenangan manis mahupun pahit ketika berpuasa ini,kebanyakannya ketika di alam persekolahan. Yelah,mana taknya selama 5 tahun duduk asrama,so berpuasa di asram memang kompom2. Tambah lagi ketika berada di METC. Adelah sampai bertukar katerer yang menyediakan juadah untuk bebudak METC disebabkan katerer dulu cabut lari. Dah huru hara masa itu nak carik tukang masak baru. Last2 solid seminggu bulan pose makan makanan mamak:)

Ok lah,dah dekat time bebuke nih,nak prepare ape2 yang patut:)

Selamat berbuka :)

p/s : impi makan ayam golek seekor untuk bebuke~

No comments: